Hejhopp!

Jag jobbar och står i hela tiden men igår och i dag har jag vart ledig från mitt jobb men jag har ändå massa saker att göra. Jag håller just nu på med ett projekt som ska locka flera tjejer till våra tjejåk så på söndag ska vi dra igång och göra en kortfilm med lite intervjuer. När filmen är klar ska jag och jonna åka ut på skolor och visa upp oss och försöka få flera att komma för det är en super rolig sport och muskler det får man på köpet ;) .
 
Just det jag har en nyhet från sist jag skrev så har vi blivit en till i familjen! Vi har nu en liten vovve som heter Sonos han är 2 år gammal och han är en super go hund! Så nu är vi 4 st i våran lilla familj :)
 
 
Å vad less jag blir funkar inte så bra att lagga in bild så fick bli denna de va den enda som funka! Här har ni Sonos upp och ner vänd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback