18/6-13

Idag har det vart kanon väder här i fina Partille! Jag har vart i solen i princip hela dagen utan nå solskydd så jag är lite smått röd i ansiktet och axlarna men det gör inte så ont. 
 
Vi spelade Alfapet i solskenet och smaskade samtidigt på vattenmelon och självklart vann jag! Så nu ska jag hitta till någon leksaksaffär och köpa mig ett eget alfapet! 
 
Om kring kl 18 så åkte jag och Linus till Floda och hälsade på några underbara personer! Dom satte direkt i gång och kolla på våran bil som det är nå fel på och gav oss jätte bra tips och berättade hur vi skulle fixa till problemet och så. Sedan åkte vi iväg till hennes son och hälsade på, fick en kopp kaffe och massa pratande känndes precis som jag hade kännt dom hur länge som helst! 
 
Men nu så är det tyvärr dax att lägga sig och i morgon säga adjö av underbara Göteborg och alla super goa glada människor som vi har träffat! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback