Tråkig söndag!

Vaknade av att polisen ringer och säger att dom står utanför vår lägenhet och vela att vi skulle gå ut och prata med dom om min försvunna cykel som helt plötsligt dycker upp då och då utanför våran port och det gör mig så frustrerad av att se den där och se att någon annan cyklar runt på den. Men jag hoppas att jag ska få tillbaka den på ett eller annat sätt så småningom. Oj kom på att det visst var i går men men berättar det iaf :) !
 
Ja men i morse började jag baka och så kom mamma och pappa på besök sedan var det dax att åka till X-park på möte sedan tjejåk! Men jag blev mycket besviken eftersom att jag och karro vart själva efter 18.30 och vi har öppet till 20. Innan så var vi i alla fall 5 st så vi gjorde lite mindre övningar med barnen som balansövning och följa jhon sen tyckte dom att det vart jobbigt och vela cykla hur dom vela. Men i alla fall så åkte vi hem vid 19 men jag hoppas på att alla tjejer här runtomkring som är intresserad kommer och provar på nästa tjejåk det blir kul :)
 
Nu ligger jag bara och tar det lugnt och det ska jag fortsätta att göra!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback