Perfektdag!

Börjar med att jag vaknar vid 12 sovmorgonar är det bästa som finns sen gick jag in till vardagsrummet och la mig i soffan blev serverad te och kollade på några avsnitt 16 teen and pregnant och nu så fortsätter vi att kolla på serien The big bang teori! Men förmodar att vi lär städa lite grann efter det och sen lär vi handla lite mat till i kväll :) För i morgon blir det storhandling av mat med mamma, har skrivit en lista på en massa glutenfria produkter som jag lär köpa hem så jag kan fortsätta baka som jag älskar :)

Blir en liten omvändning nu i början då jag lär kolla på varenda förpackning så att det inte innehåller nå gluten men det kommer nog gå bra! Så länge jag kan baka och så länge det smakar bra :) Så efter i morgon så ska jag baka en massor och försöka få fram det perfekta blandningarna till mina glutenfria bakverk och till matbröd så att jag kan äta en god frukost :)..

Nu lär jag stänga ner så att jag kan kolla på tv intressant intressant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback