Bowlingkväll

Helloj!
 

Ojoj tiden har gått så himla fort i dag! Dagen har ju bara försvunnit! Vi gick till affären och när vi kom hem skulle jag börja med salladen och så knackade det på dörren och där stod mamma och pappa vi tyckte dom  var väldigt tidiga men det visade sig att det var vi som var väldigt sena! Men vi hann med allting i tid! Gjorde karre med potatisklyftor och till mig och pappa blev det kantarellsås och till linus och mamma blev det beasås alla var väldigt mätta och nöjda. 
 
Sen var det bara att gå ner till Bowlinghallen och i början gick det jättedåligt för mig men i slutänden så var det ändå jag som vann :) hihi väldigt stolt! Vi köpte med oss en massa glass hem så hela frysen är full med glass mums! Hemma så väntade efterrätten som var citronfromage med rårörda hallon jättegott och nu ligger vi i soffan och kollar på tvn :) Strax väntar sängen ! Ska försöka få tid i morgon för att berätta om hur jag hade det i Tällberg!
 




Hela frysen full med glass ^^ 
 
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback