Tråkväder!

Vilken tur att man ska jobba i dag när det är så tråkigt väder! Och jag hade tur att jag köpte en snygg knallgul tjocktröjja i går när jag åkte in till valbo med mamma och syster åkte dit som en present åt mamma att hon fick välja vad hon vela ha av mig och valde jättefina plastglas i massa olika färger. Bara för att jag älskar min mamma <3 hon fick välja precis vad hon vela ha men det blev tyvärr lite kort om tid där inne men jag tyckte vi hann med det mesta ändå! Sen så åkte vi hem till mormor och morfar på en fika sen hämtade jag älsklingen vid tåget! Gud vad man kan sakna någon så mycket efter bara knappt 3 dagar! Men nu så ska jag fixa lite här hemma sen så väntar jobbet och efter jobbet ska jag träffa linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback