STOCKHOLM NU KOMMER VI

Ja nu sitter jag och älskling på bussen till stockholm lånade linus ipad så jag kunna göra ett inlägg. Jag skrev ett väldigt surt inlägg på facebook i morse som jag har fått lite olika kommentarer om. Jag är väldigt morgontrött och dom senaste dagarna har jag inte sovigt mycket alls. Åker runt lite varstans och jagar linus så ifredags så åktejag till göteborg och i dag har vi åkt buss hela dagen för att komma till stockholm där vi går på båten som ska ta oss på ett äventyr som kommer ta oss till riga och det bästa av allt att vi ska vara tillsammans. Sen efter kryssningen så ser jag fram i mot en myshelg  med älsklingen då det bara ska vara vi och inga ska störa , jag vill bara ha lite lugn och ro och inte behöva känna allt detta stress som finns i vardagen. Jag hade tänkt lägga upp bilder senare efter resan. Nu så ska jag ta och vila mig innan det är dax att kliva av bussen. Ha det så bra 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback