Regniga dagar!

Hej!
I dag har det regnat och oskat en hel del så jag passade på att tvätta! Jag och älsklingen har även vart och kollat på lägenhet. Sedan fick vi skynda oss iväg hem till min mormor som fyller år! När jag kom hem så hade jag en hel del att fundra på om lägenhet och allt annat. Så kollade runt lite på blocket på lägenheter så vi får väl ta och kolla på dom sen när det har blivit lite lugnare efter han har tagit studenten och vart bröllop och allt sånt. Bara tanken om allting gör mig väldigt ledsen men samtidigt väldigt glad för jag vet att allting kommer bli väldigt bra när allt är över så till hösten så kommer jag äntligen flytta ihop med min älskade Linus!
Just nu så är Linus på jobbet så jag sitter och väntar på att han ska sluta så ska vi hitta på något :)
Tänkte lägga till några fina bilder från balen!!
Tänkte även visa en bild som älsklingen hade förberätt för en lyxig mys kväll hemma hos honom förra helgen han är så himla söt!!!!
Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback