Nu har vi lämnat land!

Nu sitter jag här på båten och vanligtvis så skulle jag tycka att det var jätte kul och vart med alla och på ett bra "party humör" MEN, nu är det så att jag sitter här i hytten helt själv för att linus ska på möten och massa skit. Jag är ganska opepp kan man ju säga eftersom att enda anledningen till att jag följde med på denna förbannade kryssning var för att vi skulle kunna vara tillsammans men nu sitter jag här själv i en hytt som jag delar med kim och mathias och vem var det jag skulle dela hytt med???

Men jag försöker hitta nå fina kläder och börjar dricka lite grann för jag kan ju inte sitta och vara sur en hel kryssning! Men de skulle ju gå enklare om man hittade på dom andra som jag är här med men alla har lämnat sina mobiler SMART! Ne nu ska jag ta och göra mig lite fin sen går jag upp till dansgolvet och släpper loss alla kännslorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback