Väckt?!

Dagen började inte så jätte bra kan man ju säga! Jag hade sovmorgon men kl 8 så ringde det på dörren och så gick jag och öppnade och där stod nån gubbe som skulle kolla mina element och ja sa att de gick väl bra men jag går oh lägger mig igen haha så han klampade in och kolla elementen medans jag gick och la mig igen ! haha .

Sen så satt ja och funderade på om man skulle orka laga mat men så ringde Malin och fråga om vi skulle åka till pizzerian och käka lite och jag blev över lycklig för att jag slapp laga mat så det tackade man självklart inte nej till! Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 3 så man ska ta sig till jobbet! Blir att stå i baren i kväll i Ski Lodgen soft det ;) Sen är det bara hem och sova.

Min outfit för dagen


Nya byxor från cubus tröjan är från HM äslakr den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback