Härliga människor mår man bra av att vara med!

Livet leker lika bra att passa på när man kan! Jag har haft en jätte rolig kväll i barkhyttan med härliga männsikor och skriskoåkning med alldeles förstora skriskor men vad gör väl det man kan ha kul i alla fall det måste göras om snart igen! Vi lär ju i alla fall hitta på något bus snart så det händer något här i byn! Jag förstår inte dagarna går så himla segt när man är ledig jag har inte riktigt börja vant mig vid att alla mina kompisar är ledig när jag jobbar och tvärt om det känns lite jobbigt men jag älskar mitt jobb jag trivs som bara den men jag hinner aldrig med allt jag vill göra på helgerna.

Jag hoppas mina skor som jag beställt kommer snart börjar ju bli riktigt kallt ute nu så skulle vara väldigt skönt med varma sköna nya skor! Skor är bland det bästa som finns ;)

Nu så ska jag kolla på ncis byebye ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback