Tankspridd!

Mitt jobb är mitt liv just nu! Det är en sån befrielse att vara på jobbet fasten det är väldigt mycket att göra så får jag tid för att tänka och bara vara mig själv. Nog om jobbet nu till en annan skön sak med jobbet är att det är många personalfester! Fan va nice det är förutom att det alltid är så långt borta och det är alltid mitt i veckorna när alla andra "vanliga" människor jobbar och hur många är det då som har tid att köra en hit och dit hela tiden mitt i nätterna :S? Men i alla fall så är det personal fest både måndag och tisdag närsta vecka självklart så ska man vara med :) kul att träffas och umgås med alla som jobbar där :) Nu så ska jag sätta mig och fundera lite på hur jag ska göra med en tårta som jag lovat min syster att jag ska göra till henne, det kommer bli lite komplicerad så lär fundera på hur jag ska göra den :p så byebye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback