LML=Love My Life

I dag har jag vart och shoppat med bästaste Alexandra och gjorde av med ca tvåtusenfemhundra! Och jag är sååå himla nöjd med allt jag köpte! Det vart en tröja med kors en blus två par byxor ett armband med massa kors " jag älskar kors" ett par skit snygga high heels som jag är skit nöjd över och en super mysig kofta som jag är enormt nöjd över älskade den i första ögonkastet var bara tvungen att köpa den!! Jag ska försöka hinna lägga in bilder på de jag köpt!

När jag kom hem så var man en sväng till glasbanken och inkasserade lite alkohol till i helgen då det blir pary med mina brudar.

Sen blev det en sväng hem till mor och far och hälsa på eftersom de va så längesedan jag var där. Och sen så avslutade jag kvällen med film mys med Johan. Och nu så väntar jag på att bästisen ska höra av sig men han har nog redan gått och lagt sig eftersom han börjar 5 på morgonen :P

Men jag tror att det är dax för mig att gå och lägga mig för nu börjar ögonen falla ner på mig när jag sitter och skriver!

Pöss och hej lever pastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback