Finns det på riktigt?

Jag verkar söka något som är väldigt svårt att finna!  Jag har inga svar, vart ska man söka hur ska man bete sig hur ska det gå till finns det på riktigt? Det är den stor frågan finns det på riktigt? En gång trode jag verkligen att det fanns men hoppat på att det finns börjar dö ut ! Men som det sägs så kommer solen efter rengnet och då är det bara att hoppas på det bästa! Jag kan ju bara vara mig själv och gör mig inte till för någon! Så tycker du inte om mig så är det din ensak och då bryr jag mig inte häller för jag tänker inte ändra mig själv för någon annan det finns inte på min karta! Då kan du lika vända ryggen om och gå din väg för jag kommer alltid vara som jag  är! Nu är jag så himla förbannad på nordea så jag kan spy! Deras hemsida funkar ju aldrig! Men jag lär göra ett nytt försök så då får jag säga att det här inlägget får sitt slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback