Blyga lilla flicka

Jag har aldrig någonsin vart blyg! Aldrig aldrig aldrig, aldrig någonsin! Men va fan börjar man vara det nu för dårå? Detta måste jag styra upp jag kan inte fortsätta som jag gör då kommer jag gå under! Ne jag ska börja visa den riktiga jag och inte visa mig som den som alla tror att jag är. Det är inte många som känner mitt riktiga jag. Det man inte vet om det lider man inte av eller hur?

Jag har så många tankar och funeringar mycket som man inte kan skriva om men som man ändå lär få ur sig så då får jag vända mig till mina käraste vänner för dom lyssnar och förstår mig men det är bara så synd att dom är så upptagna med allt annat och att jag är upptagen när dom har tid.

Från en sak till en annan så har jag vart på föreläsning om försvarsmakten och ska skicka iväg en ansökan om rekrytering nu till hösten och hoppas på det bästa och hoppas alla andra håller tummarna för mig!

Nu så var det dax för mig att lyssna lite på härlig musik innan det är sängen som gäller jobb i mon med och slutar kl 17 helt otroligt tidigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback