Vilken härlig dag!!

Hello!
 
Nu så var det ett tag sedan igen och ja jag vet att det inte är kul men jag ska försöka skärpa mig och åtminstone skriva ett inlägg om dagen . Men det är ju bra om man har något att skriva om. Men nu så händer det roliga saker runt om mig. Jag och Linus var på en mysdejt börjad med att äta på BrändaBocken inne i gävle centrum och det ska jag säga att det inte var sista gången jag äter där guuuud så god mat dom hade!! Men dock så var inte desserterna det bästa så vi valde att ta oss till Coffeehouse By George och tog en lätt fika innan det var dax för biobesök och självklart var bion Dark Knight Rises Den var super bra. Trötta men mycket nöjda över dagen åkte vi hemåt.

I dag ska vi ta det lugnt börja med att kolla på Snabba Cash eftersom det blir bio i morgon med efterföljaren!

 
Bilden är från BrändaBocken i torsdags.
Hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback