29/8-12

Hello!
 

Nu är kontraktet på lägenheten skrivet och adressändring ska ske och allt som inne bär med en flytt! I morse så packade jag upp mina kläder och lär väl fortsätta med det i kväll efter jobbet för nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska börja jobba. Trött och utsliten efter helgen är jag fortfarande! Men jag och Älskling ska kolla efter resor till turkiet nu. Eftersom att jag ska till turkiet nu i november med korpen på typ "träningsläger" och massa möten så funderar vi på om jag ska stanna kvar och ta mig till Alanya från Side där alla möten och det kommer vara med korpen . Så tar jag mig till Alanya och så möts vi upp där och myser av vad Alanya har att erbjuda. Men det är ju fortfarande bara en fundering men jag ska ta och kolla på flygresor och hotell nu och se om det kan bli möjligt :) !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback