28/8-12

Hello!
 

Var alldeles för trött för att gå upp ur sängen i morse så låg kvar ett tag sen så vart det en sväng hem till mamma fick lunch och myste med lillakatten! Sen var det jobb 15-21.30 övade upp mina serveringserfarenheter super skoj! Jag har ju bara vart i köket den senaste månaden och jag hade tur att det var ganske mycket folk så jag hade något att göra! Direkt efter jobbet så gick jag hem och satte mig vid datorn för att skicka väg massa jobbsökningar så nu håller jag tummarna på att dom ska ringa upp mig snart :) 
 
Nu sitter jag och väntar på att Linus ska gå iväg till köket och göra milkshake åt mig vanilj och hallon mums! Igår så skulle jag prova ugnen så då blev det att baka ett anslag till en tårta som jag gav till mina kära föräldrar som tack för all flytthjälp vi har fått! Alla bilder ligger tyvärr på mobilen och kan inte föra över dom nu :/ Men det kommer ;) Men nu så ska jag tjata lite på Älsklingen så jag får min milkshake ^^ 
 
Sen blir det nog natti natti för i morgon ska jag iväg och sätta upp mig som vikarie påp världens bästa jobb DAGIS! Jag älskar att jobba på dagis de ger så mycket! Och vem skulle inte vilja leka med små söta barn någon dag i veckan ? ;)
 
Så NattiNatti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback