27/8-12

Hello!
 
Fy fan nu har jag vart med om en skräck-upplevelse! Jag såg katten smet ut och hoppade upp på räcket och smet över till den andra balkongen och jag slänger mig upp på räcket efter honom på 2röda sekunder och skriker på Linus efter hjäp men när han kommer ut så står jag på grannbalkongen och som tur är så var det frukostklubbens balkong MEN då inser jag att jag lär ju hoppa tillbaka till våran balkong och det är ganska högt och fick höjd skräck och det tog ett bra tag innan jag tog modet och hoppade över och Linus var tvungen att hålla i mig för jag vart jätte rädd för att ramla ner! Usch!!!! Katt jäkel!
 
Nu så ska jag lugna ner mig med lite chokladpudding mums! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback