23/8-12

Helloj!!
 

Här händer det mycket ska jag säga! Vi har fått en lägenhet som vi vill ha och som vi ska hinna flytta in i till den 1a september alltså så har vi 8 dagar på oss och det känns skit stressigt men jag vet att vi kommer klara av det för vi får så mycket hjälp av alla vi känner och det är vi väldigt glada över. Så i dag har vi tvättat alla väggar i walkingargeroben som ska frächas upp med en av mina älsklings färger vit! Vi har även fått med nästan allt till köket och hunnit med att ge de en plats i skåpen. Det blev snyggt och fint med gardinerna som va de första vi gjorde och sedan hämtade Linus och pappa ute möblerna och gud så mysigt det blev!! Inflyttningen beräknas vara klar på lördag om allt går enligt planerna!!! Jippi ^^ men nu så lär jag sova, jobbdag i morgon med! Puss god natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback