OnSdAg

Hejsanhejsan! Bowlade i går med Alexandra Erik och Martin vi hade det jätte trevligt men jag vann inte kom bara 2a :(.. Jag och Alex kom före killarna hihi tjejer är bättre ^^.

Dagen började inte jätte bra.. Försov mig vaknade kl halv 11 i panik var bara att slänga sig in i duschen tror jag inte duschat så fort någonsin! Sen var det bara att slänga sig in i bilen och hämta upp erik eftersom jag skulle köra erik och martin till sandviken och så skulle jag på miniträff med min gamla klasskompisar. Det var det roligaste jag vart med om på jätte länge vi skrattade hela tiden. Det var jätte god mat jag åt grillad lax med potatispure. Vi höll på att skratta ihjäl oss när förrätten kom in när en elev slog in talriken in i väggen så oliverna höll poå att flyga all världens väg. Och sen när varmrätten kom in så står det en elev och ska bjuda på maten men dom hade inte fått någon tallrik så det blev skit pinsamt för dom. Och jessica skrattade ihjäl sig och det var det pinsammaste! Dom är bara elever och så sitter vi alla "gamla elever" och asgarvar när dom gör fel, tycker synd om dom men det var ju inte menat så..

Just nu så sitter jag och chillar med alexandra och lyssnar på musik. Undrar vad man ska hitta på senare då?

Hejsvejs! <3

Längesedan när vi var på rally..Jag och Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback