Ojoj ångest!

I dag så har jag hållt på med bilen hela dagen sen jag vaknat och jag får ångest eftersom att jag har jätte mycket att plugga men om jag behöver hjälp så tar det tid eftersom att lärarna tar så lång tid på sig att svara. Men det ska nog lösa sig sen efteråt! Jag är mitt vanliga jag nu. Nu efter jag fått veta "hemligheten" . Jag har börjat prata med en kille genom wordfeud och det måste ha bettyt något att det blev just han som blev inbjuden i spelet.. Det känns iaf som att det ligger något i det! Sånt tycker jag är jätte skoj :) Ja nu sitter jag och väntar på svar av min far om vi ska åka på brynäsmatch eller inte. Skulle vara så kul!!! Dessutom så har jag börjat äka bmx det har jag inte skrivit här i bloggen och jag bara längtar tills nästa gång jag ska cykla lite ;) Ska prata med syrran om vi kanske ska hyra hallen snart :) . Grannarna kom över och hjälpte mig lite med matten super bra ;P Bra med grannar!! Men nu så ska jag göra lite andra saker! Puss hej !


Min älskade hyundai cupé !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback