Nu var det ett bra tag sen igen.

Sorry nu har jag inte skrivit på väldigt länge men jag tycker det är lika bra. Eftersom att jag inte vill skriva om massa trålkigheter som händer i mitt liv just nu. En massa strunt som bara gör att ni som läser inte vill fortsätta läsa. Men nu så har jag faktiskt en bra sak att berätta ;P Jag ska upp tidigt i morgon, det är inte så kul men jag måste kliva upp väldigt tidigt bara för att jag och pappa ska dra ner till stockholm för att kolla på två bilar så förhoppningsvis så tar jag med mig en av bilarna hem ;) Såååå himla najs!! Så då får jag den bil jag längtat efter väldigt länge! Just nu så sitter jag och lyssnar på lite musik innan jag måste lägga mig kanske blir en film innan med. Alla säger hela tiden att allt kommer lösa sig men när löser det sig? Tiden av gör. Vadå tiden av gör? Det är tillåtet att må diligt men det lär finnas en gräns på hur dåligt man kan må. Men den gränsen lär vara nådd för längesedan. Man försöker bygga upp en mur men muren rivsner lika fort som man bygger upp den.
Jag tror på kärleken men kärleken verkar bara vara ett tomt ord som igentligen inte bytder mycket. Det kommer krävas mycket innan jag kommer tro på ordet igen och "älskar" var ett starkt och meningsfullt ord men nu? Nu betyder inte det häller något för mig. Det har slitits ut har blivit använt för ofta så att det inte betyder något.

Nu ska jag ta och avsluta. Massa kramar / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback