Måndag

I dag så har jag vart på hanssons och fikat med mina brudar och disskuterat och planerat. Sen blev det en sväng upp till Malin på en kaffe och massa snack. Nu sitter jag här hemma helt själv och lyssnar på musik och fixar min blogg. Jag har tagit bort min facbook av vissa anledningar och det känns ganska bra eftersom att det kan bli jobbigt att se hela tiden vad allt och alla gör. Linnea lät helt förskräkt när hon frågade mig om jag hade tagit bort min facebook. Men hon förstår nog ändå, jag sa att jag har mobil och att jag nås bäst på den och inte på face där alla kollar och tar reda på allt man gör och ska göra. Jag har tänkt på en sak.... Om man är jätte bra kompisar.. Och den ena mår dåligt och behöver någon att prata med en och den andra bara vill vara för sig själv för att han eller hon känner att den vill vara ifred och inte prata och ber den andra att låta han eller hon få tid för sig själv. Är det en bra vän? Vänner ska alltid ställa upp för varandra oavsett vad. Så tyker jag iaf någon som tycker något annat? Jaja nu är jag i alla fall ganske nöjd med bloggens design men jag hade tänkt fråga Malin om lite hjälp med det sista som jag inte förstår. Nu så ska jag ta och fortsätta med annat här på internet. Men ni får ha det så bra <3

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback