Måndag måndag

Japp då var det ännu en ny vecka! Ny vecka nya möjligheter! Har precis bokat en tid på trebeko för i kväll ska jag och brudarna dra in till sandviken för att spela lite bowling super kul! Just nu så sitter jag och lyssnar på lite musik och så ska jag kolla vad det är för sidor i matten jag ska plugga på. I dag var det jobb jobb.. Jo jag kom på att jag nog inte skrivit något i helgen så tänkte berätta lite om den :p. Jo jag börjar med fredag. i fredags var jag på fest jag själv var nyckter eftersom att jag jobbade natt festen spårade totalt tar inte upp nå mer om det.. Sen åkte jag Dennis och Packa ner till corner för dom skulle käka och där blev det världens bråk. Men jag stack ganska tidigt eftersom att dom ringde in mig så då var det bara att dra till jobbet tidigare. Jobbade till kvart över 5 på morgonen kom inte hem fören 6 tog ett tag innan man kunde sova så fick sova 2 och en halv timme sen åkte jag till skogarna i torsåker för att kolla på rally satt i skogen i 8 timmar. Sen när jag kom hem så kom Stinis och hämtade mig så vart det fest igen.. Sen söndag blev det att jobba igen. En snabbis av min helg.. Nu så måste jag dra och hämta Stina i robertsholm sen hem och duscha och försöka hinna plugga lite sen drar det i väg till sandviken. Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback