Lördag

Lördagar är för dom flesta den bästa dagen i veckan. Men för mig så är det en helt vanlig dag eftersom att jag jobbar väldigt mycket helger och kvällar och nätter. Så i natt så blir det att jobba natt hoppas att de går bra och att de inte blir så himla mycket folk :P . Tyvärr så kunda jag inte ta med mig någon av bilarna hem den ana var inte alls som den såg ut på bilden, den va en skrothög tyckete jag allt var vint oh snett. Den andra den blå älskade jag herregud vilken bil! Sån himla fart det var i den. Men tyvärr så kunna jag inte köpa den i går eftersom att dom inte hade ägarbevispapprena så dom skulle fixa det till på måndag eller tisdag. Så jag får vänta och se. Men nu så har jag hittat på en likadan bil fast en gul hahaha alla helt olika färger!! Men jag ska åka och kolla på den iaf :) Det är inte så långt så det är skönt att den bara är i gävle! Men nu så ska jag fortsätta att kolla på reprisen till idol som jag missat.

BYEBYE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback