Hello!!

Hejsan hoppsan är absolut inte på humör i dag för något. Eftersom att jag skulle hämta Erik och Martin i sandviken i går och helt plötsligt på vägen hem jag körde över 120 km/h så öppnar erik dörren och ska "vindsurfa" jsg blev asförbannad plus att han inte hade nå bälte på sig och martin satt i baksästet däckad. Det tog evigheter att få ut han från bilen. Ingen trevlig natt över huvudtaget alltså!

Ja ja, ny dag nya möjligheter! I dag hade jag inte tänkt göra nå särskilt jag får väl se vad som komma skall! Jag städade en massa i går och flyttade om och ändrare jag blev jätte nöjd med allt. Eftersom att jag är ledig nu på fredag och lördag den ända helgen denna månad så hade jag tänkt ha fest på fredag hemma hos mig men verkar inte vara någon som är festsugen mer än jag! Synd det! Jag hoppas att mina öl och cider ska komma snart haha det är rätt mycket så då kommer jag iaf kunna festa ganska rejält hahah nej då det ska jag inte jag hoppas att det kommer några som kan dela med mig hihih!

Nu så ska jag ta och snacka lite med far min och njuta av höstsolen! <3

Kommentarer
Mamma säger:

HIHI Jag och Tina kommer efter färden till Ullared. Kram

2011-09-29 | 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback