Fredag

Hello!
I dag har jag vart jätte trött sov till 12 halv 1 sen så fick jag för mig att jag skulle ut och jogga men jag kände ganska fort att det inte var så jätte bra för min hals men jag var ute iaf 30 minuter bättre än ingenting men jag ska vänta nu med att träna tills jag blivit frisk.

I dag har jag lämnat iväg min gossekatt elvis hem till mamma och pappa eftersom jag ska vara borta hela helgen så då får dom ta hant om min älskling men det känns väldigt tomt här hemma nu..

Jag har kollat efter en maskeraddräkt till mig och jag tror jag vet vad jag ska ha på mig ska bara köpa en massa tillbehör till min outfit. Jag hoppas det kommer bli bra!

Lite senare så ska jag åka in till sandviken till Martin så ska vi hitta på något innan jag ska jobba. Men nu så ska jag ta och städa upp lite här hemma så att det är fint när jag kommer hem på söndag.


Jag i dag eller rättare sagt nu :) Ha en fortsatt trevlig fredagskväll och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback