Tisdag

Hejsan hoppsan! Jag heter fröken klumpig på min blogg men jag tror jag aldrig skrivit nå om vad jag gjort eftersom jag är så klumpig. Jag kan ta ett exempel som i går innan jag skulle åka till martin så åkte jag förbi till statoil och så skulle jag stänga bildörren och såg att lyset var fortfarande på så jag satte handen vid dörren och samtidigt så slog jag igen dörren rätt på fingrarna så nu har jag fått blånagel inte så jätte fint!

Och dessutom så har jag blivit sjuk på det så himla jobbigt det är att vara sjuk!

I dag när jag gick hem ifrån affären så såg jag två flickor ligga bland en massa löv på gräsmattan dom låg och kollade och pekade upp mot himlen och då så tänkte jag tillbaka till den tiden man var lika liten själv! Allting var så himla lätt på den tiden och man kunde alltid göra en massa bus som man inte kan göra i dag!

Tillbaka till verkligheten nu. Jag sitter och söker lite jobb inte för att jag inte trivs med det jag har utan jag vill ju jobba en massa mera än vad jag gör. Jag tycker det är roligt att jobba istället för att bara gå hemma och dalta runt och inte veta vad man ska göra. Så i morgon så har jag en massa telefonsamtal att ringa och en massa mail att skriva eftersom att jag är hemma hos mor och far nu så får jag ta och göra det i morgon! Och i morgon så ska jag fika eller kanske äta på skolans restaurang i sandviken med Linda vi har inte träffats på hur länge som helst jag sknar min lilla gullegumman! Men nu så ska jag avsluta och gå och vara med mor och far kom ju faktiskt hit för att träffa dom! Ha det så bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback