Söndag och så blev det helg för mig!

Hejsan!! Ojoj slarvigt av mig nu har haft mycket för mig nu dom senaste dagarna vi har vart ute på äventyr! I fredags var jag på fest i sandiken. Sen på lördag vart det bara en slapp dag men senare mot kvällen blev vi lite sugna på sökligheter så vi åkte i väg till en nerlagd gruva där det sägs att det spökar och jag har vart in där när jag har vart mindre det var skit heftigt tyckte jag då men denna gången kom vi inte in på något sätt, eller det fanns en litet litet hål i väggen som man skulle kunna krypit in i men mina vänner vågade inte det jag skulle lätt ha gjort det om jag visste att dom skulle krypit efter mig men det skulle dom inte ha gjort!

Jag blev iaf sjukt taggad på det och ska nu boka in ett besök på engsö slott men det verkar vara stängt nu och jag trodde man kunde sova kvar där men tydligen kunna man inte det så jag letar vidare efter nya ställen som jag kan dra med mig mina fegiasr till vi ska bland annat till ett nerlagt mentalsjukhus utanför gävle det ska bli sjukt spännande!! Men nu så ska jag leta vidare efter ruskiga saker sen in i duschen sen drar jag iväg till sandviken! Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback