Slarviga jag!

Gud vad jag är slarvig glömmer bort att jag har en blogg att skriva i hihi.. Det händer inte så jätte mycket för mig just nu. Jag har som sagt körtelfeber och det kan hålla i sig 2-3 månader av trötthet. Jag hade det för ca 5 år sedan sist och då sov jag hela tiden Fredrik trodde jag hade problem för att jag sov hela tiden. Men nu när jag vet att man blir sömnig och matt av körtelfeber som jag inte fick veta då att man kunna bli. Har precis ätit lax och potatismos som jag gjorde helt själv "har inte lagat riktig mat på jätte länge" Det var super gott! Nu så inväntar jag linnea som skulle komma på besök vi skulle ta en kaffe och snacka en massa eftersom att vi inte träffats på jätte länge. Sedan så blir det att dra sig till jobbet vid kvart över 7 så man är där i tid. Så jag hinner kolla på tavlan om dom satt upp nå intressant. Men nu så ska jag ta och avrunda för denna dag! Ha det så bra! Pussar från Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback