Vilken jäkla tur!

Förålt att jag svär men sådan tur jag hade!! Jag åkte hem till mina vänner som jag berättade om tidigare i dag dom fyllde år så dom bjöd  på smörgåstårta och sedan daimtårta allting var super gott tack så mycket och det var super trevligt! Men nu till saken.. Jag blev ganska sen där så åkte runt 10 i 10 skulle bli sen hem till BB men de spelade inte så stor roll man kan se på datorn;) Men när jag precis skulle svänga in mot hofors så springer det fram en GIGANTISK  älg över vägen och det var värkligen inte långt ifrån att jag körde på den och det skulle kunna slutat illa för både älgen och mig. Hade även tur att det inte var någon bil precis bakom mig.

Ser fram i mot morgon dagen en ny dag och ännu en dag på veckan som gått! Men nu så ska jag ta och försöka sova har lite jag ska göra i morgon och mer om det berättar jag i mon. Puss och Hej<3
Har inte min egna dator just nu så därför blir det ingen bild tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback