Sjuk!

Förlåt att jag inte har uppdatarat någonting i helgen. Internet har inte fungerat hemma hos min pojkvän och jag har vart sjuk så jag har legat väldigt mycket. Men i lördags så mådde jag ganske bra så då gjorde jag och älsklingen ett ryck med att fixa klart hans skåpsdörrar. Vi slipade allihopa och hans snälla mamma ska måla dom. Och sen i går söndags så mådde jag jätte dåligt, och jag skulle åka till västerås för att köpa en soffa och F ville inte att jag skulle åka med för att jag mådde så dåligt men det gick bra ändå :) Soffan var jätte fin hade tänkt visa den när jag fått allt klart i lägenheten bara en vecka tills jag får alla nycklar :) super glad! Men sista biten hem från horndal fick jag köra själv eftersom  att jag älsklingen skulle stanna hemma. Men i alla fall så när jag kom hem så kollade jag febern och hade 38,6 och då mådde jag jätte dåligt och hade kört bil då, inte bra!. Jag brukar vara jätte sjuk n'r jag har 37,3 typ och då hade jag 38,6 .. Blev att lassa ut soffan  och fixa allt innan jag fick lägga mig. Är inte så jätte mycket piggare i dag men har ändå börjat plocka ut ur mitt rum. Man måste ju göra någonteng :) . Nu ska jag ta och fortsätta .. Ha det bra<3


Tänkte bjuda på första bilden på mig och älsklingen första gången vi träffas 4 och ett halvft år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback