Nu var det kväller :)

Hejsan jag har haft fullt upp hela dagen så har tyvärr inte kunnat skriva något alls.. Jag har jobbat på dagiset i dag jag stängde. När jag kom hem så blev det en fika med familjen dock så är inte pappa hemma... Men det var jätte mysigt! Sedan så drog jag nästan på en gång hem till min vän Linnea som håller på att flytta så var upp till henne en sväng. Jag blir så himla sugen på att flytta nu men det är ju inte så jätte lång tid kvar.. Och det bästa är att Linnea bor 4 minuters promend från mig! Jag var en sväng till min lägenhet innan jag åkte hem för jag är så himla glad för den. Ser verkligen fram imot att plocka upp alla mina prylar och se vad det är jag har :)

Jag kollar just nu på kniven mot strupen och tänkte kolla klart på den och sedan blir det BigBrother :) Passar på att säga god natt nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback