Hello

Jag har inte hunnit skriva något alls i dag eftersom att jag vart i lägenheten hela dagen och hållt på att ställa in alla saker på sin plats så nästan allt är klart i köket ska bara få bort saker från köket som ska vara i vardagsrummet. Men har inte hunnit fixa något där ännu. Men det ska vi fixa i morgon då ska soffa och säng och kanske skänk dit. Måste nog hemta tvn hos mormor och morfar jag skulle få en tv av dom så snällt! I morgon blir det jobb sen kanske det blir valbo till ikea behöver lite grejer :P.

Jag fick ett brev i dag där det stod att jag kom in på att plugga på distans kommer då plugga Engelska B Matte B och C, jag hoppas det kommer gå bra och kommer börja i augusti.

Men nu så måste jag lägga mig i sängen och läsa igenom alla papper som jag pratat om tidigare. Och ja det blev som jag sa att det skulle bli sista minuten läsning jag har lärt mig hur det brukar bli ;p Men i morgon innan jag åker till jobbet så måste jag komma ihåg allt som jag ska ha med mig det är så himla pinsamt att glömma och på första mötet vi hade sa han att alla skulle ta upp anställningsbevis och en massa papper som vi fått, men jag var den enda som glömt allt såå himla pinsamt och inte npg med det så glömde jag kopian på anställningbeviset när jag varpå väg hem så ringde han och sa det super pinsamt!

Men nu så ska jag ta och lägga mig och läsa så jag får det gjort. Hoppas ni haft en bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback