Hejsan

Har faktiskt städat toaletterna i dag det behövdes värkligen bli stökigt och hårigt och dammigt fort när det är 5 st som är där.. Men nu är det rent och fint igen :) Jag sitter och väntar på att min vän Alexandra ska ringa mig snart för vi ska träffas och prata lite sedan är det dax för jobb igen! Ledig i morgon och då ska jag hämta alla nycklar till lägenhetn och börja flytta in några saker! Äntligtn ska bli jätte roligt! Det är konstigt hur djuren märker att det kommer hända något.

I går så var det en liten stackars björnunge vid dagiset som jag brukar jobba på och den visade inga tecken på att vara agresiv eller nått men ändå bestämde sig polisen för att avliva denna stackare! Jag såg en bild på den i tidningen och den var ju hur söt som helst! Jag tycker att dom kunna ta den till en vetrenär som fick kolla på den och om den va frisk kunna dom ju tagit den till en djurpark iställety för att bara chansa och anta att den hade något fel eller va sjuk. Det tycker jag är orättvist mot den.

Från det ena till det andra men det är bara en vecka kvar nu tills jag min mamma och min syster åker till ullared och shoppar:D!!

Men ändå så känner jag mig så himla nere eftersom att jag inte kommer träffa min älskling på väldigt många dagar och der känns faktiskt inge bra alls! och vi hann inte med att träffas så mycket i helgen heller eftersom att jag var sjuk. Men jag funderar på att jag kanske ska åka till honom någon dag!


Så ser jag ut i dag :) Och letade efter smycken men har packat ner alla..
<3


Kommentarer
Mamma säger:

TUSEN TACK MALIN!!! De va väll sissta gången du städar våran toa.... eller kanske inte. TACK TACK!!

2011-05-19 | 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback