God morgon!

Det är tisdags morgon och jag har svårt att somna om eftersom att jag vaknade av ett det typ haglade tror jag eller om det regnade. Jag sitter och funderar på hur jag ska fördriva denna dag på bästa sätt. Det kanske blir så att jag åker en sväng till mormor och morfar kanska kan baka lite tunnbröd eller göra spagetti så får jag tiden att dra iväg lite granna sen i kväll ska jag träffa mina kompisar två av dom fyller 20 år i dag! Ett stort grattis till Linnea, Simon och Lovisa!    
 



Jag vill fördriva denna veckas dagar väldigt fort eftersom att jag väntar på ett väldigt viktigt beslut som kommer tas på fredag kommer skriva mer om det när jag fått mitt svar. Men nu så ska jag ta och äte lite frukost så att min stackars kurrande mage får någonting i sig. Sen ska jag kolla på ett program som heter "våra bästa år" jag har värkligen fastnat för det programet det enda som är synd är att det börjar 10.20 på morgon! Hej svejs <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback