Glädjens torsdag!

Vaknade av att telefonen ringde och det var precis det samtalet som jag hade väntat på! Det var från hoforshus. Hon sa att hon hade fantasktiska nyheter och bärettade att jag fått den lägenheten som jag vela ha. Såå himla glad jag blev! Så det var bara att hoppa ur sängen slänga på sig kläderna och dra med mamma för att åka dit och hämta nyckeln för att kolla på den och den var precis så fin som jag hade tänkt och det lilla jag sätt med en jätte stor och fin garderob till mina kläder och alla mina skor :) . Men inflyttning blir inte fören den 23 maj men det är bra så hinner jag packa och fixa allt inför flytten och hinna förbereda min lilla kissa miss elvis som ska följa med mig. Är så himla glad :D!! Men nu så ska jag hjälpa mamma med att fixa maten :)

Hej då <3


Kommentarer
Mamma säger:

GRATTIS Malin till lägenheten super snygg. /Mamma

2011-05-05 | 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback