Fisketur

Nu är jag hemma efter en sväng i skogen.. Hum inte så jätte roligt att stå och kolla på när 3 killar ska flugfiska... Jag hade absolut inget och göra och jag var tvungen att sitta minst 15 meter ifrån dom så att jag inte skulle få flugan i mig inte så skönt och dessutom så fans det knappt mottagning!! Jag satt med älsklingens mobil och försökte logga in på bloggen men det gick inte så jätte bra!


Jag hade lite tråkigt i bilden så jag gjorde en fläta på Andreas han skrek som en liten tjej..

Jag hade inte så jätte roligt...

Dom har släpt av mig nu för dom skulle fiska ännu mer och det var inte jag så sugen på. Nu ska jag försöka få tag på en kompis och se om vi kan hitta på något :) Puss Hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback