Äntligen helg :)

God morgon!

Har nyss vaknat att att det sitter två j*vla fiskmåsar precis under mitt fönster och skrattar inte roligt att vakna till det kan jag säga!.. Hann tyvärr inte skriva mer än ett inlägg i går men ska försöka med att slänga in minst 2 om dan. Jag ska ta och hitta på något gott till frukost men vet inte riktigt vad det kommer att bli :P. Och i dag ska våra ziperaller komma efter typ mer eller mindre än en månad. Så jag hoppas värkligen att dom kommer i dag men då kommer dom inte förens efter halv 3 så jag får väl vara här hemma då :D, Men sen hade jag tänkt åka till min älskling över helgen.


Det är denna jag väntar på. Ser såå himla mysig ut!

Ha det så bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback