Tråkiga nyheter!

Min bil är pajj kommer kosta förmycket att laga så jag är på jakt efter en bil och jag har hittat den jag vill ha det är lite fix med den men jag har alltid velat haft en golf och just denna gör det ännu bättre! Man jag har försökt få tag på den som säljer den men hon vill inte svara så skickade ett mail och se om hon svarar eller ringer upp så att jag får komma och kolla på bilden i dag och om det inte är förmycket att göra på den så kommer jag nog köpa den! Så håll tummarna allihopa att det kommer gå bra !! Jag får väl prova att ringa henne igen lite senare :). Det var så himla typiskt att min pärla skulle lägga av jag som tyckte om den bilden så himla mycket men för hoppningsvis så kommer jag tycka om denna golf lika mycket om jag får den :) Nu så ska jag nog åka hem till mig och diska super tråkigt :P hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback