Hello!


Nu så sitter jag och njuter av en cider har precis ätit lite grann. Sitter och väntar eftersom att jag ska på personalfest i kväll i sandviken med McDonalds! Det ska bli så himla roligt!! Jag har absolut ingen aning om vad vi ska göra mer än att dom skulle beställa mat och att vi skulle få veta lite mer om våran chef. Ska bli mycket intressant tycker jag! Men nu och den närmsta timmen så ska jag leta på vad jag ska ha för kläder på mig. Sen kanske jag hinner se lite på tv en stund innna pappsen kommer och hämtar upp mig sen drar jag in till SANDVIKEN!
Bara en snabb bild på mig men nu ska jag hitta andra kläder :) Ha en bra kväll allihopa<3


Kommentarer
Mamma säger:

Hej du! Nu är de väl snart dax att börja uppdatera lite eller????? Kram Mamma

2011-06-29 | 12:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback