Hejsan :)

Nu så sitter jag här i soffan och väntar på att min mor och far kommer hem från bmxhallen där dom har vart med mina systrar. I dag så var det bara att börja städa innan Fredriks familj skulle komma eftersom att det var så himla mycket katt hår på golvet och så har jag inte haft lust att göra det tidigare heller :P Man blir väldigt slö! Vi hade det jätte trevligt här och fredrik hade vart så duktig i går kväll som hade bakat hela tiden medans jag var på jobbet och kakorna var super goda! Men när jag kom hem så satte vi på filmen I'm number four den var super bra tyckte jag och jag hoppas och tror att det kommer komma en uppföljare. Men iaf nu så sitter jag och väntar som sagt ska lämna tillbaka kissemissen hem eftersom att hans mamma har blivit konstig tycker min mamma så ska se om det blir bättre när han kommer hem till henne. Och sen ska jag åka upp till mina favorit tjejer och äta jordgubbar och marängswiss och förhoppningsvis ta första doppet för i år!

Det tog för lång tid att lägga upp en bild så jag fixar det en annan dag har rätt så brottom nu . Vi hörs <3

Kommentarer
Mamma säger:

HaHa vet du vad.....JAG badade igår i Sverige, inte illa pissat va....../ kram och natt.

2011-06-12 | 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback